Po czym poznać dobre usługi hostingowe?

Po czym poznać dobre usługi hostingowe?

Jeśli posiadasz firmę, to z pewnością posiada ona swoją stronę internetową. Czy wiesz jednak, jak ważny dla Twojego biznesu jest prawidłowo dobrany hosting? Czym zatem powinien się charakteryzować dobry hosting dla firm? Hosting internetowy – postaw na prędkość i bezpieczeństwo Hosting, zwłaszcza ten dedykowany dla firm, powinien łączyć w sobie kilka wartości: być szybki, bezpieczny, pewny i gwarantować wsparcie techniczne. Gdy mówimy o szybkości, mamy na myśli szybkość ładowania się stron. Dlaczego jest ważna? Po…

Więcej

Centrale telefoniczne

Centrale telefoniczne

Jeśli poszukujesz centrali telefonicznych dla firmy to serdecznie zalecamy odwiedzenie strony przedsiebiorstwa Unitel. Firma Unitel istnieje na rynku od 1992 roku i jest specjalistą jeżeli chodzi o sprzedaż, a także montaż i serwisowanie centrali abonenckich centrali telefonicznych, zarówno cyfrowych, jak i analogowych. Przedsiebiorstwo jest autoryzowanym partnerem firm Slican oraz Platan od 1992 r. Dystrybuują także centrale marki Panasonic oraz produkty innych znanych marek takich, jak Alcatel, Microsoft, IBM, Lenovo, czy Dell. Na pozostałą działalność firmy…

Więcej

Optymalizacja dla urządzeń mobilnych – czy to konieczne

Optymalizacja dla urządzeń mobilnych – czy to konieczne

Powszechne używanie urządzeń takich jak smartfony lub tablety sprawia, że webmasterzy z większą ochotą przygotowują mobilne wersje stron. Jest to niezwykle istotne z uwagi na zwiększony ruch w Internecie pochodzący właśnie z urządzeń przenośnych. Zasada jest prosta: jeśli chcesz mieć jak najwięcej użytkowników musisz zapewnić im jak najwygodniejsze warunki korzystania z Twojej strony. Dlatego właśnie konieczna jest optymalizacja dla urządzeń mobilnych. Najważniejsze zasady optymalizacji strony dla urządzeń mobilnych Jest parę czynników, o których musimy pamiętać,…

Więcej

Strona internetowa CMS – bezproblemowe zarządzanie

Strona internetowa CMS – bezproblemowe zarządzanie

Strony, które bywają rzadko aktualizowane nie wymagają użycia CMS. Kłopot pojawia się jednak, kiedy dane w witrynie są aktualizowane – za każdym razem wymagana będzie modyfikacja źródła strony. By to uczynić, należy posiadać przynajmniej podstawowe kwalifikacje w dziedzinie projektowania witryn, a osoby ich nie mające będą musiały poprosić o poradę programistę. To dlatego sporą popularnością cieszą się strony www CMS – można je modyfikować używając prostego w obsłudze narzędzia. Działanie strony internetowej CMS CMS, czyli…

Więcej

Certyfikat SSL – co to jest i dlaczego warto go mieć

Certyfikat SSL – co to jest i dlaczego warto go mieć

Certyfikat SSL to specjalne zabezpieczenie stron internetowych, które zapewnia podmiotom korzystającym z internetu zachowanie poufności danych i jest powszechnie wykorzystywanym rozwiązaniem. Czemu należy wyposażyć firmową stronę w zabezpieczenie SSL? Czym jest certyfikat SSL? Certyfikaty SSL świadczą o szyfrowaniu połączenia, chroniące internautów odwiedzających daną witrynę przed niekontrolowanym wyciekiem ważnych informacji – loginów, numerów kart kredytowych, haseł, danych osobowych itp. Certyfikaty SSL są z reguły stosowane m.in. przez sklepy, serwisy aukcyjne, instytucje publiczne czy strony obsługujące bankowość…

Więcej

Usuwanie linków z Google – bat na ban

Usuwanie linków z Google – bat na ban

Zauważyłeś raptowny spadek pozycji Twojej domeny? Czy strona przestała także pokazywać się w wyszukiwarce po wpisaniu precyzyjnych i wypozycjonowanych uprzednio zwrotów? Pomimo działań, strona nie rusza z miejsca w wynikach wyszukiwania Google? Jeżeli zaobserwujemy wyżej wymienione symptomy, oznaczać to będzie obciążenie domeny filtrem Google. Jak działa filtr Google Przede wszystkim należy wyjaśnić czym są filtry Google. Blokada pojawia się na skutek źle przeprowadzonego pozycjonowania – głównie z powodu pozyskiwania linków ze złych źródeł. W takim…

Więcej

Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu internetowego

Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu internetowego

Ogół zabiegów służących do rozreklamowania portalu w Google określamy optymalizacją sklepu internetowego. Opiera się na zaimplementowaniu na stronie odpowiedniej zawartości, elementów graficznych oraz słów, które pozwolą potencjalnym klientom na bezproblemowe znalezienie nas w internecie. Przyjrzyjmy się jak wypracować świetne pozycje w przeglądarce, korzystając z użytecznych narzędzi do optymalizacji sklepów internetowych. Jak działa optymalizacja sklepów internetowych Optymalizację sklepów internetowych należy zacząć od ustalenia poprawnej struktury portalu. Kluczowe jest, żeby nasza platforma była zauważalna dla tzw. robotów…

Więcej

Nierzetelne pozycjonowanie – bany i filtry Google

Nierzetelne pozycjonowanie – bany i filtry Google

Budowanie rozpoznawalnej witryny internetowej zobowiązuje do jej skutecznego pozycjonowania w przeglądarkach, żeby była zauważalna dla internautów i pojawiała się na pierwszych stronach w wynikach. Niekiedy jednak firmowa strategia powoduje pogwałcenie reguł prawidłowego SEO i portal może być zablokowana przez bany i filtry Google. Dowiedzmy się, jakie działania zastosować w takiej sytuacji. Bany i filtry Google – czym się charakteryzują? Ban od Google oznacza najgorszy rodzaj sankcji, jaki może dotknąć portal w sieci. Jest to zupełne…

Więcej

Optymalizacja stron internetowych – najważniejsze, co musisz wiedzieć

Optymalizacja stron internetowych – najważniejsze, co musisz wiedzieć

Założenie strony internetowej to nie wszystko. Istotne jest, żeby była ona chętnie odwiedzana przez użytkowników . Ale co można zrobić, by nasz portal cieszył się zainteresowaniem? Do tego służy właśnie optymalizacja. O co chodzi w optymalizacji stron internetowych? Optymalizacja polega na ulepszeniu kodu oraz treści opublikowanych na stronie. Poprawnie wykonana optymalizacja wpłynie na lepsze indeksowanie strony przez roboty sieciowe, a to sprawi, że znajdzie się ona wyżej w wynikach wyszukiwania. Jak przeprowadza się optymalizację strony…

Więcej

Kara dla webmasterów, czyli o filtrach od Google

Kara dla webmasterów, czyli o filtrach od Google

Co to są filtry Google? Filtry i bany Google to kary nakładane na twórców stron, którzy dopuszczają się łamania zasad sporządzonych przez Google. Podstawowe rozróżnienie filtrów to filtry ręczne – nakładane przez pracowników firmy oraz filtry algorytmiczne – nakładane przez algorytm. Jeśli podczas pozycjonowania strony pamiętasz o wszystkich zasadach , nie powinieneś obawiać się filtrów Google. Wpływ filtrów Google na pozycję w wynikach wyszukiwania Najczęściej spotykanymi konsekwencjami filtrów Google jest obniżenie się strony w wynikach…

Więcej
1 2