Po czym poznać dobre usługi hostingowe?

Po czym poznać dobre usługi hostingowe?

Jeśli posiadasz firmę, to z pewnością posiada ona swoją stronę internetową. Czy wiesz jednak, jak ważny dla Twojego biznesu jest prawidłowo dobrany hosting? Czym zatem powinien się charakteryzować dobry hosting dla firm? Hosting internetowy – postaw na prędkość i bezpieczeństwo Hosting, zwłaszcza ten dedykowany dla firm, powinien łączyć w sobie kilka wartości: być szybki, bezpieczny, pewny i gwarantować wsparcie techniczne. Gdy mówimy o szybkości, mamy na myśli szybkość ładowania się stron. Dlaczego jest ważna? Po…

Więcej

Krótko o pozycjonowaniu

Krótko o pozycjonowaniu

Znamy trzy popularne strategie pozycjonowania: – pozycjonowanie okresowe, – pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail), – pozycjonowanie lokalne. Pozycjonowanie okresowe Pozycjonowanie okresowe odgrywa specjalną rolę przed cyklicznymi albo jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Tłusty Czwartek, Dzień Dziecka lub Światowe Dni Młodzieży. Ten wariant pozycjonowania jest szczególnie skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odkryta i użyta odpowiednio wcześniej. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze gastronomii i turystyki. Najczęściej należy zainicjować je na dwa-trzy…

Więcej

Usuwanie linków z Google – bat na ban

Usuwanie linków z Google – bat na ban

Zauważyłeś raptowny spadek pozycji Twojej domeny? Czy strona przestała także pokazywać się w wyszukiwarce po wpisaniu precyzyjnych i wypozycjonowanych uprzednio zwrotów? Pomimo działań, strona nie rusza z miejsca w wynikach wyszukiwania Google? Jeżeli zaobserwujemy wyżej wymienione symptomy, oznaczać to będzie obciążenie domeny filtrem Google. Jak działa filtr Google Przede wszystkim należy wyjaśnić czym są filtry Google. Blokada pojawia się na skutek źle przeprowadzonego pozycjonowania – głównie z powodu pozyskiwania linków ze złych źródeł. W takim…

Więcej

Nierzetelne pozycjonowanie – bany i filtry Google

Nierzetelne pozycjonowanie – bany i filtry Google

Budowanie rozpoznawalnej witryny internetowej zobowiązuje do jej skutecznego pozycjonowania w przeglądarkach, żeby była zauważalna dla internautów i pojawiała się na pierwszych stronach w wynikach. Niekiedy jednak firmowa strategia powoduje pogwałcenie reguł prawidłowego SEO i portal może być zablokowana przez bany i filtry Google. Dowiedzmy się, jakie działania zastosować w takiej sytuacji. Bany i filtry Google – czym się charakteryzują? Ban od Google oznacza najgorszy rodzaj sankcji, jaki może dotknąć portal w sieci. Jest to zupełne…

Więcej

Uchroń swoją witrynę przed filtrem w Google za nienaturalne linki

Uchroń swoją witrynę przed filtrem w Google za nienaturalne linki

Kluczowym motywem, przez który na witrynę online może być zastosowany filtr Google, są nienaturalne linki przychodzące. Czy jest szansa na uchronienie się od tych groźnych konsekwencji? Zaprzestań używania nienaturalnych linków przychodzących Nienaturalne linki przychodzące to generowanie sztucznej ilości fraz kierujących internautów na naszą stronę w sieci. Przekraczają one normy rzetelnego pozycjonowania ustalone przez firmę Google, gdyż manipulują miejscem adresu w przeglądarce. Najczęściej nienaturalne linki przychodzące pojawiają się w formie tekstów promujących przesyconych wieloma frazami. Występuje…

Więcej

Pozycjonowanie w trzech słowach

Pozycjonowanie w trzech słowach

Pozycjonowanie stron internetowych to rozmaite czynności, które mają na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zajmie strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej zgromadzi odwiedzających witrynę, co w rezultacie powinno skutkować zwiększeniem liczby transakcji firmy. Inną zaletą tego działania jest poprawa rozpoznawalności brandu, usługi lub produktu. Google wartościuje wszystkie strony www na podstawie mniej więcej dwustu różnych czynników. Wynik tej diagnozy warunkuje to, na której pozycji strona albo jej…

Więcej
1 2