Krótko o pozycjonowaniu

Na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/ zlecisz pozycjonowanie stron Kraków

Znamy trzy popularne strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa specjalną rolę przed cyklicznymi albo jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Tłusty Czwartek, Dzień Dziecka lub Światowe Dni Młodzieży. Ten wariant pozycjonowania jest szczególnie skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odkryta i użyta odpowiednio wcześniej. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze gastronomii i turystyki. Najczęściej należy zainicjować je na dwa-trzy miesiące przed wybranym wydarzeniem, by Google zdążyło zaindeksować nową bądź zmienioną treść strony internetowej.

Pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon

Dalszy rodzaj pozycjonowania to odpowiednie i wypróbowane rozwiązanie dla posiadaczy niewielkich środków na reklamę. Dzięki należytemu doborowi fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale także stawki za reklamę w Google Adwords znacznie się obniżą. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza także znacznie niższą konkurencję. Istotne jest też to, że rośnie tendencja do wprowadzania dłuższych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Braun Seria 3 szara,
– smartfon Samsung Galaxy A50 czerwony,
– obuwie puma Axis białe sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie ważne zwłaszcza dla sklepów internetowych. Z wykorzystaniem tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie nader szeroki asortyment towarów mogą skuteczniej zdobywać pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie Lokalne

W takim pozycjonowaniu najważniejsze jest dodanie do słowa kluczowego nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić przede wszystkim:
– miejscowość (np. “saksofonista Kraków”)
– dzielnicę (“sklep sportowy Retkinia”)
– państwo (“hotele Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie sprawdzi się w działaniach dla przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swoją ofertę tylko do osób mieszkających na konkretnym obszarze. Ten sposób pozycjonowania jest przydatna też wtedy, gdy firma ma nieduży budżet na reklamę i nie może walczyć o pozycje na frazy niezawierające dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “restauracja meksykańska“, to “restauracja meksykańska Kraków”.

Nasza siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]