Jak rozpoznać dobrą firmę SEO? Więcej szczegółów na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Kiedy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, co zrobić, żeby pojawiała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w dzisiejszych czasach widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego zatrudnić solidną firmę SEO? Polecamy skorzystać z podpowiedzi ekspertów.
Google podpowiada, jak znaleźć dobrą firmę SEO
Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor SEO, innymi słowy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieustająco rozkwita zasadniczo wyłącznie za dzięki Google. Pomimo obecności licznych alternatyw, jak przykładowo Bing, Yahoo czy Yandex, w dalszym ciągu liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zyskać widoczność w internecie, musi powalczyć o swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest silna, z reguły nie jest to osiągalne bez doradztwa specjalistów z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest nowością, i przygotowało krótki film o tym, jak znaleźć rzetelną firmę SEO.
Czym zdaniem Google charakteryzuje się solidna agencja SEO?
Maile Ohye, pracownica, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, w prosty sposób wyjaśnia, jak rozpoznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele i kto jest jego główną konkurencją,
- zdolność szacowania budżetu oraz czasu potrzebnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
- zapewnienie stronie opieki technicznej i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie podejmowanych działań, np. poprzez ciągły dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raportowanie,
- zapewnienie stronie wsparcia technicznego i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe.
Pracownica Google akcentuje też, że rzetelna firma SEO nigdy nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, niejednokrotnie dającą namacalne rezultaty dopiero po paru miesiącach pracy.