Pawilon handlowy – wizytówka Twojej firmy na targach

Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie z branży handlowej. Mogą stanowić uzupełnienie sklepu stacjonarnego albo też być nadrzędnym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w czasie targów i podobnych imprez, a ponadto, ze względu na mobilność i łatwy montaż, wykorzystuje się je na przykład do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, winien być właściwie dobrany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwracać uwagę przy jego doborze?

Pawilon handlowy – jak dobrać?

Producenci sprzedają różne typy mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z dwóch grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie mogą być wykonane na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Cechuje je stosunkowo szybki montaż, aczkolwiek ich mobilność jest o wiele mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są również od nich znacznie droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni lub kiosków.

Pawilon namiot – kiedy warto go posiadać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być raz za razem przenoszony lub najważniejsza jest dla nas cena, najodpowiedniejszą opcją będzie pawilon namiot. Przeciwnie do popularnej opinii, tego rodzaju konstrukcje cechuje spora wytrzymałość, będąca wynikiem użycia do ich produkcji najwyższej klasy tworzyw. Zarówno rury, z których wykonane są konstrukcje, jak i powłoki, są odporne na uszkodzenia mechaniczne i niekorzystne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą prawidłowo konserwowane, posłużą kilkanaście lat – także przy częstym użytkowaniu.