Uzyskaj kompetentną pomoc specjalistów z agencji SEO Kraków na seo4.net
Firmy oraz administratorzy portali internetowych, którzy marzą o tym, aby pojawiać się na najlepszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, mogą to osiągnąć na co najmniej trzy sposoby. Pierwszy – nie zalecany – to podejmowanie działań osobiście. Nie dysponując doświadczeniem w zakresie SEO i nie śledząc regularnie doniesień o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno postępować prawidłowo i – najważniejsze – efektywnie. Drugie podejście to stworzenie etatu dla specjalisty ds. SEO, jednakże nie każda firma się na to decyduje powodu braku budżetu. Trzeci sposób to zatrudnienie agencji SEO. Wydatki przekazane na zadania agencji SEO można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Atutem zlecania działań agencji SEO jest to, że obok speców od SEO w pracują tam również eksperci od copywritingu, grafiki, kampanii Google Ads oraz kodowania służący rzeczowym wsparciem w tych sferach.
Kompetentna agencja SEO dopasowuje działania do każdego klienta
Polskich agencji SEO jest bardzo wiele. Co wziąć pod uwagę w trakcie szukania podmiotu, która poprawi naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Polecamy postawić na markę, która funkcjonuje na rynku od kilkunastu lat. Liczba agencji SEO, a także tych kreatywnych i marketingowych, z każdym rokiem rośnie, co nie zawsze łączy się z jakością usług. Wybierając agencję, która istnieje od około dekady, można mieć zaufanie, iż ma ona znaczne doświadczenie i może bez przeszkód pochwalić się interesującym portfolio swoich poprzednich prac. Agencje SEO na ogół na swoich stronach publikują sekcję „Case study”. Zanim sygnuje się umowę warto zapoznać się ze opisy takich przypadków, żeby samemu sprawdzić, jakich rezultatów można się spodziewać po danej agencji, jak również to z jakimi problemami się mierzyła i dla jakich branż pracowała. Najlepsza agencja SEO to taka, która działa transparentnie: zawiadamia o planach prac na nadchodzące tygodnie, a także dostarcza raporty z ukończonych działań i ich rezultaty.
Inna zasadnicza kwestia to spersonalizowana oferta i dostosowanie strategii prac do potrzeb działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeśli agencja SEO na zapytanie ofertowe odpisuje w parę minut, a oferta sprawia wrażenie gotowego szablonu, należy traktować to jak znak alarmowy. Po wysłaniu pytania pracownik profesjonalnej agencji SEO powinien skontaktować się z potencjalnym klientem, by poprosić o dokładniejsze dane o firmie, niezbędne do opracowania dla niej kompleksowej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie da się odnaleźć tak po prostu w internecie, jak przykładowo informacja o realizowanych uprzednio pracach SEO czy o kluczowych dla klienta artykułach bądź usługach, które pragnie wypromować.
Jaki system rozliczenia z firmą SEO jest właściwy?
Nieufnie warto podejść do agencji SEO, które oferują typ umowy z zapłatą za uzyskany rezultat. W takim modelu opłata odbywa się dopiero wtedy, gdy słowa kluczowe osiągną wskazane w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do Top3 czy też Top10). To wciąż całkiem popularny rodzaj rozliczeń, lecz wiąże się ze sporym zagrożeniem – można wszak osiągnąć szybki efekt łamiąc reguły określone przez Google. Codziennie uaktualniany algorytm też nie pomaga w spełnieniu obietnic składnych zleceniodawcy, w związku z tym sumienna firma SEO nigdy nie gwarantuje zdobycia konkretnych efektów. Co do ceny za działania firmy SEO, to z rzadka jest ona stała – przeważnie w pierwszych miesiącach po zawarciu kontraktu nieodzowne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, żeby przeprowadzić dokładny audyt SEO, a w następnej kolejności wykonywać wszelkie przedstawione w nim prace. W późniejszych miesiącach współpracy, jak witryna zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, wydatki na działania bywają dużo mniejsze.
Nasza siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]