Projekt gazety dla pracowników

Firmowy biuletyn to bardzo dobry sposób komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, ale także rodzaj reklamy. Sprawdźmy zatem, jakie materiały można umieścić w takiej gazetce i czy warto się na to zdecydować.

Projekt gazety – w korporacjach i przedsiębiorstwach

Korporacyjny biuletyn może spełniać dwie funkcje. Pierwszą z nich jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o sukcesach, pochwalenie się wysokimi wynikami, wywiady z przodującymi członkami zespołu. Takie biuletyny mają ogromny wpływ na funkcjonowanie całej firmy, ponieważ znakomicie dopingują ekipę. Dzięki temu pracownicy są bardziej skłonni do współpracy ze sobą, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich rutynowe powinności dają im większą dawkę satysfakcji. Badania dowodzą, że gazeta firmowa sprawia, że pracownicy chcą ulepszać swoje wyniki, wzrasta też jakość usług. Ogromnym plusem jest również poprawianie kanałów komunikacji między pionami, które są częstą przyczyną konfliktów w wielu korporacjach. Korporacyjny biuletyn gwarantuje także całkowitą jawność działań przedsiębiorstwa.

Projekt gazety – zdaj się na usługi doświadczonego grafika

Oczywiście korporacyjny biuletyn to też niezastąpiona metoda komunikacji na zewnątrz. Gazetka trafia do adresatów takich jak: konsumenci, media, potencjalni inwestorzy, środowiska uniwersyteckie. Gazeta firmowa w ten sposób spełnia cele promocyjne, zwiększa sprzedaż, a także wspiera działania z zakresu public relations. Planując stworzenie gazety korporacyjnej powinniśmy w pierwszej kolejności zwerbować redaktorów oraz zaprojektować szatę graficzną. Można w tym zakresie skorzystać z usług specjalistów (tj. studiów graficznych), którzy wymyślą projekt gazety, zaplanują ilość stron i zajmą się wydaniem. Dzięki temu korporacyjny biuletyn z pewnością wypełni swoją misję.

Nasza siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]