Sprawdź Kraków agencja reklamowa na k-myk.pl
Gdy prowadzi się firmę, obojętnie czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy sprzedażą, akcje reklamowe powinny stanowić istotny element budowania rozpoznawalności marki. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na stworzenie i opłacanie swoich wydziałów ds. marketingu, tymczasem małe firmy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, najczęściej szukają wsparcia u zewnętrznych agencji reklamowych.
Agencja marketingowa – zespół profesjonalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja marketingowa to ekipa twórczych osób z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem kwalifikacji wykorzystywanych w branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie zawodowców doskonale orientujących się zarówno w zakresie kampanii promocyjnych w sieci (filmy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (w tym DTP), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom kompleksową obsługę. Młode marki mogą liczyć na przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy koperty), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, że będzie ono poprawnie zastosowane w trakcie projektowania materiałów promocyjnych – stoisk targowych, plakatów, billboardów lub ulotek. Agencja reklamowa napisze też interesujące, unikalne teksty na stronę internetową zleceniodawcy oraz opracuje schemat kontaktów z klientami poprzez najpopularniejsze portale, jak Twitter, Facebook i Instagram.
Do jakich firm adresowana jest oferta agencji reklamowej?
Oferta agencji marketingowej kierowana jest w głównej mierze do firm, które nie mają swojego działu promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, że to jedyny model kooperacji. Działanie agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie zespołowi ds. reklamy i marketingu. Na przykład, jeśli nie ma on praktyki w przygotowaniu spotkań z klientami, targów lub konferencji, które na ogół wymagają wielopoziomowego planowania, te obowiązki może wykonać agencja reklamowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające budowę wykwalifikowanego oraz zżytego ze sobą zespołu pracowników – należy zlecić jej przygotowanie programu kursów czy też zorganizowanie imprezy integracyjnej. Na rynku działają setki agencji reklamowych, należy jednakże decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do jak największego zespołu doświadczonych ekspertów. Umożliwi to delegowanie wszystkich czynności promocyjnych jednej agencjii dzięki temu większą kontrolę nad wizerunkiem marki i integralnością kampanii.
Nasza siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]