Gadżety reklamowe – dlaczego warto ich używać?

Biznes w XIX w. nie poradzi sobie bez promocji. Współczesna reklama ma różnorodne formaty: rozpowszechnia się ją w prasie, w internecie i w mediach społecznościowych. Jednakże w dalszym ciągu nie odchodzi się od tradycyjnych nośników reklamy, m.in. wizytówek czy plakatów. Wykorzystuje się także jeszcze jeden model działań marketingowych, który potencjalni konsumenci wyjątkowo sobie cenią – promocję poprzez gadżety.

Gadżety reklamowe – funkcjonalna i gratisowa rzecz

W przeciwieństwie do pozostałych form promocji, wszelkiego typu gadżety są namacalnym przedmiotem, który w wielu przypadkach jest bardzo praktyczny, dlatego użytkowany jest przez dłuższy okres czasu. To powoduje, iż klienci i nasi ewentualni partnerzy bardzo je cenią sobie. Ciężko wskazać osobę, która odmówi przyjęcia w kancelarii bądź w banku ołówka lub parasolki. Są to bowiem rzeczy, które zawsze powinno się mieć pod ręką. A co najważniejsze – ten przedmiot jest darmowy! Tymczasem wykorzystując regularnie dany gadżet, klient stale widzi logotyp marki, od której go dostał, co sprawia, że w konsekwencji zapada mu ona silnie w pamięć.

Gdzie personalizować gadżety reklamowe?

Sitodruk, czyli jedna z najpopularniejszych metod używanych przy personalizacji gadżetów promocyjnych, daje możliwość nadruku zarówno na tkaninie, tworzywach sztucznych, jak i powierzchniach drewnianych. Najchętniej kupowanym gadżetem tekstylnym, jest naturalnie odzież promocyjna – przeważnie wykonuje się firmowe logo na koszulkach, a czasem także na kurtkach, czapkach czy polarach. Poza tym można wydrukować logo firmowe na parasolu, torbie płóciennej oraz szlafroku. Jeżeli poszukujemy ogromnego asortymentu przedmiotów do nadruku, trzeba przejrzeć ofertę hurtowni odzieży reklamowej. Za jednym razem można wtedy kupić nie tylko t-shirty i pozostałą odzież z nadrukiem, ale także m.in długopisy, etui na tablet lub breloki, co ułatwi organizację każdej kampanii promocyjnej.