Ekologiczne gadżety reklamowe zyskują popularność

W ciągu ostatnich lat temat ochrony środowiska przeobraził się w jedną z przewodnich spraw, omawianych na forum światowym. Konieczność modyfikacji naszego zachowania związanego z racjonalnym wykorzystaniem zasobów Ziemi, krok po kroku przenika do każdej sfery życia, także do świata promocji. Teraz zarówno niewielkie przedsiębiorstwa, jak i duże koncerny, zmierzają do tego, by być eco-friendly. Swoje zaangażowanie w ochronę środowiska mogą one zakomunikować klientom na wieloraki sposób, także przez wykorzystanie w działaniach marketingowych eko gadżetów.

Ekologiczne gadżety reklamowe z materiałów szybko degradowalnych

Eko gadżety to artykuły promocyjne, ale wykonane z materiałów powtórnie przetworzonych lub łatwo degradowalnych. Są to też gadżety z tekstyliów bez domieszek tworzyw syntetycznych, które mają praktyczne zastosowanie i których osoba obdarowana nie wyrzuci zbyt szybko. Powoduje to, że korzystanie z nich w niewielkim stopniu wpływa na zaśmiecanie natury. Za eko gadżety promocyjne uważa się również te artykuły, które wyprodukowano z PP, czyli z polipropylenu. Mimo, że to polimer, łatwo poddaje się on recyklingowi, z kolei kiedy jest to już niemożliwe, w trakcie jego rozpadu nie wytwarzają się szkodliwe gazy.

Eko gadżety reklamowe – co oferują dostawcy?

Można przypuszczać, że w ofercie hurtowni sporadycznie pojawia się duży katalog ekologicznych gadżetów. Takie założenie jest mylne. Już sam asortyment odzieży reklamowej jest olbrzymi – nadruki wykonuje się na t-shirtach z bawełny, w przeróżnych fasonach (męskich, damskich oraz dziecięcych), a także w szeregu barwach. Grafiki reklamowe nanoszone są na bawełniane oraz jutowe torby, dostępne nie tylko w formie popularnych toreb zakupowych, ale także m.in. workowych plecaków. Pozostałe rozpowszechnione gadżety tego rodzaju to naturalnie długopisy, które wykonuje się ze zrolowanego papieru lub z bambusa, eko puszki z biodegradowalnego PLA, kosmetyczki, a także papierowe pojemniki na napoje.