Najbardziej znane osoby w polskim UX 2022 – edycja I

Najbardziej znane osoby w polskim UX 2022 – edycja I

Kwestia User Experience to relatywnie świeży temat na polskim rynku. Niemniej jak we wszystkim, co nowe i świeże można wyróżnić wiele osób, dla których określenie „pionier” czy „przodownik” pasuje jak ulał! Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją wiedzę, ponieważ na przykład chcesz zostać designer lub masz może własną firmę czy już działasz w branży, ale zżera Cię głód wiedzy, to ta lista jest właśnie dla Ciebie! Poniższe zestawienie przedstawia osoby, które chętnie dzielą się…

Więcej

Czy warto umieścić panoramę sferyczną wnętrza firmy na Facebooku?

Czy warto umieścić panoramę sferyczną wnętrza firmy na Facebooku?

Zdjęcia 360 stopni to niezwykle popularna i stosunkowo nowa forma przedstawiania pomieszczeń przedsiębiorstw czy lokali usługowych. Zazwyczaj widzimy je przeglądając Google Street View lub wizytówki Google Moja Firma, ale również natrafiamy na nie na najsłynniejszym serwisie społecznościowym – na Facebooku. Umożliwia on dodanie na profilu firmy takiej interaktywnej fotografii. Jak zatem możesz użyć zdjęcia panoramiczne do promowania Twojej marki na Facebooku? Odpowiedzi przedstawiamy poniżej. Jak działają sferyczne zdjęcia panoramiczne? Zdjęcia 360 stopni to panorama sferyczna,…

Więcej

semKRK#19 BIG – relacja z konferencji

semKRK#19 BIG – relacja z konferencji

15 czerwca 2022 roku odbyła się konferencja 19. już edycji semKRK. W tym roku miłośnicy świata SEM, SEO i marketingu internetowego spotkali się w Starej Zajezdni w Krakowie. Kogo mogliśmy spotkać i o czym posłuchać? Zobacz, co wydarzyło się na semKRK#19. Co ciekawego w branży SEO? Co się stało po najnowszej aktualizacji Google? Jakie wnioski już możemy wyciągnąć? Wiele osób czekało na tę prelekcję. Michał Szylko – Specjalista SEO przedstawił, jak zmieniły się statystyki w…

Więcej

Jak poprawić widoczność strony? Warto wypróbować PBN!

Jak poprawić widoczność strony? Warto wypróbować PBN!

Aby odbiorca spostrzegł twój biznes musisz nie tylko złożyć stronę firmową, lecz również zatroszczyć się o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy cyklicznie dodawane są do niej nowe fachowe i użyteczne dla użytkownika informacje. Lecz nie wolno także zaniedbać tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania linków wiodących do strony. Jednym ze sposobów na link building jest wykorzystywanie PBN – prywatnej sieci serwisów. Private blog network – proste…

Więcej

Co to są dane strukturalne i dlaczego warto je stosować?

Co to są dane strukturalne i dlaczego warto je stosować?

Informacje prezentowane na stronie powinny być czytelne i zrozumiałe oraz łatwe do znalezienia przez użytkowników. Osiąga się to na wiele sposobów. Jeden z nich polega na zastosowaniu danych strukturalnych, inaczej nazywanych mikroformatami. Czym są dane strukturalne, po co się je stosuje i jak je wdrożyć? Na te pytania odpowiadamy w artykule. Czym są dane strukturalne (mikroformaty)? Dane strukturalne, inaczej nazywane danymi uporządkowanymi, mikroformatami lub mikrodanymi, to informacje, które ułatwiają robotowi Google rozpoznanie treści na stronie….

Więcej

Krótki poradnik o tworzeniu stron internetowych?

Krótki poradnik o tworzeniu stron internetowych?

Funkcjonalność stron internetowych bierze się przede wszystkim z ich wzornictwa. Projektując strony www musimy nie tylko opierać się na względach wizualnych, ale też przyzwyczajeniach klientów – jeżeli nawigacja na stronie przysporzy im trudności, od razu wejdą na drugą witrynę lub zdecydują się na towary innej firmy. Aby zatem witryna przyniosła nam oczekiwane korzyści, powinniśmy zadbać o to, by była prawidłowo zaprojektowana. Jak więc wygląda profesjonalnie wykonana witryna? Co zrobić, by internauci nie opuścili jej zbyt…

Więcej

Co to jest link building i na czym polega skuteczne linkowanie?

Co to jest link building i na czym polega skuteczne linkowanie?

Co kryje się pod pojęciem link buildingu? Na czym polega skuteczne linkowanie i stworzenie mocnego profilu linków? Dlaczego linki są takie ważne w procesie pozycjonowania strony? Odpowiedzi znajdziecie w poniższym artykule. Link building – co to znaczy? Link building to proces, który polega na pozyskiwaniu linków zewnętrznych kierujących do strony internetowej Klienta. To podstawowe działanie off-site realizowane przez agencje SEO, mające znaczący wpływ na pozycjonowanie strony. Mocny profil linków, stanowiący zbiór wszystkich odnośników kierujących do…

Więcej

Pozycjonowanie lokalne – szansa dla firm z Krakowa

Pozycjonowanie lokalne – szansa dla firm z Krakowa

Ogólna dostępność internetu oraz komfort użycia go w celu wyszperania potrzebnych artykułów i usług doprowadziła do tego, iż każda firma pragnie teraz wybić się w sieci. Rzecz jasna, samo uruchomienie strony www nie zagwarantuje, iż nowi klienci nas znajdą – ważna jest wszak widoczność na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Sporo małych przedsiębiorstw, funkcjonujących wyłącznie na niewielkim obszarze lub nawet w jednym mieście, przykładowo w Poznaniu lub w Krakowie, zastanawia się, czy optymalizacja i pozycjonowanie strony…

Więcej

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Kiedy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, co zrobić, żeby pojawiała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w dzisiejszych czasach widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego zatrudnić solidną firmę SEO? Polecamy skorzystać z podpowiedzi ekspertów. Google podpowiada, jak znaleźć dobrą firmę SEO Nie można…

Więcej

Gadżety reklamowe – dlaczego warto ich używać?

Gadżety reklamowe – dlaczego warto ich używać?

Biznes w XIX w. nie poradzi sobie bez promocji. Współczesna reklama ma różnorodne formaty: rozpowszechnia się ją w prasie, w internecie i w mediach społecznościowych. Jednakże w dalszym ciągu nie odchodzi się od tradycyjnych nośników reklamy, m.in. wizytówek czy plakatów. Wykorzystuje się także jeszcze jeden model działań marketingowych, który potencjalni konsumenci wyjątkowo sobie cenią – promocję poprzez gadżety. Gadżety reklamowe – funkcjonalna i gratisowa rzecz W przeciwieństwie do pozostałych form promocji, wszelkiego typu gadżety są…

Więcej
1 2 3 4